هتل سولو سوکوس واسیلوسکی در شهر سنت پترزبورگ
نوشته شده توسط : نیکی

هتل سولو سوکوس واسیلوسکی در نزدیکی پل بلاگووشچنسکی و پشته رود نوا قرار گرفته و از برترین هتل های ۴ ستاره سنت پترزبورگ به شمار می آید . در این هتل یک سالن ورزش برای میهمانان وجود دارد که برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست . سونای موجود در هتل ۴ ستاره سولو سوکوس نیز همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۳ باز بوده و میهمانان بدون پرداخت هزینه می توانند از آن بهره ببرند . صبحانه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ صبح در رستوران Repin سرو می گردد . این رستوران برای پذیرایی از مشتریان خود انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند . برای مسافران کاری نیز مرکز کسب و کار و امکانات برگزاری جلسه در نظر گرفته شده است .

هتل سولو سوکوس واسیلوسکی در سنت پترزبورگ

اتاق های هتل سولو سوکوس واسیلوسکی سنت پترزبورگ

هتل ۴ ستاره سولو سوکوس واسیلوسکی سنت پترزبورگ دارای ۲۵۵ واحد اقامتی است که با امکانات مناسب تجهیز شده اند . در اتاق های هتل تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت موجود است و اینترنت وای فای رایگان در دسترس می باشد . اتاق ها از طراحی داخلی زیبا برخوردار بوده و با متراژها و اندازه های مختلف در اختیار متقاضیان قرار می گیرند . حمام اختصاصی ، سرویس تهیه چای و قهوه ، دمپائی ، لوازم بهداشتی ، فضای مناسب کار ، تلفن و تختخواب های راحت از دیگر مواردی هستند که در واحدهای اقامتی هتل سولو سوکوس گنجانده شده اند .

  • آدرس هتل سولو سوکوس واسیلوسکی در سنت پترزبورگ : Vasilievsky Island, 8th Line, 11 - 13, Vasileostrovskiy, 190034 Saint Petersburg, Russia
  • تلفن هتل سولو سوکوس سنت پترزبورگ : ۸۱۲۳۳۵۲۲۹۰ - ۷+

 

تصاویر هتل Solo Sokos Vasilievsky سنت پترزبورگ

هتل Solo Sokos Vasilievsky سنت پترزبورگ

Hotel Solo Sokos Vasilievsky Saint Petersburg

هتل های سنت پترزبورگ

قیمت و رزرو هتل سولو سوکوس روسیه




:: برچسب‌ها: هتل های روسیه , هتل های سنت پترزبورگ ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: